[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Jún. 30., V, 18:37:32 CEST

2019.06.30. 17:57 keltezéssel, familypali at t-online.hu írta:
> Kedves János! Szarvason a vizsgált időszakban nagy evangélikus egyházközség
> működött. Bár kétségtelen, hogy az 1800-as évek elejétől, viszonylag jól
Az apa Ivánkafalván született Zsolna közelében, az anya pedig
Veresegyházon. Amit Szarvason kereshetnék, az a házasságkötés 1825 körül.

Segítséged eredménnyel járt, már 1830-nál tartok. Ezzel kapcsolatban
támadt egy új kérésem. 1830 december 24-én született Auguszta Hermina.
Segítséget kérek az apa Mojsisovics Sámuel foglalkozásának kiolvasásában
(magyarul kereskedő volt) és abban, hogy miért szerepel olyan sok szöveg
a keresztanya rovatában. Üdvözlettel János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása