[Csaladtortenet 2] Fwd: Keresem

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2019. Már. 1., P, 22:26:23 CET

             Emil!

    Most olyan helyzet van, hogy Te megtaláltad, csak nem ismerted fel Kiss Magdolna ősöd születési bejegyzését!

   - ha egyszer Szentesinek írják a halottiján akkor jó esetben úgy is van, de a leélt éveket gyakran eltúlozzák sokszor említettem már a lev listán,
   -nem tudom felfigyeltél-e rá,  hogy 1853. szep.16. szülésénél Kiss Annának van beírva?
   -ősöd 1820 júliusában születik Szentesen Kiss Magdolna Anna néven és talán azért sem találtad a házasságijukat, mert kiskorúsága miatt valamikor az első gyermekük születése után adták össze csak őket,
   -a szülei első gyermeke Földdeákon születik, valószínű onnan származnak.Az ő és gyermekei születésénél is van közös a keresztszülőknél  ez a Lévay név.