[Csaladtortenet 2] Fwd: Keresem

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Már. 2., Szo, 12:35:16 CET

Üdv!

Nálam sajnos több esetben is előfordult,hogy a halottiban,vagy a
házasságiban,nem volt jó a születési hely.

A halottiban gyakoribb  volt,mivel nem biztos ,hogy a bejelentő tudta a
születési helyet.(vagy helyesen tudta)
Azért szerencsém is volt a Dédszülőknél Pécsbányán házasodtak,itt születtek
a gyerekeik,itt haltak meg,de a szüle-
tésijüket égen földön nem találtam.2 év után jutott eszembe :(  :(  hogy az
egyházi halotti anyakönyvbe is belenézzek,
hátha abban több információ  van.És volt!!!! Születéshely: Besztercebánya
és Körmöcbánya.Bár  Gölnicbányán
és Szomolnokon találtam meg őket,de az "irány" az jó volt. :) Igaz ebben az
esetben 1895 után történt a haláleset.

Emil!

Az FS-en van fenn Pigniczki családfa.

Üdv!