[Csaladtortenet 2] Pozsony, Bécs

Richárd Inzsöl inzsoel at gmail.com
2019. Már. 3., V, 11:31:06 CET

Kedves Listatagok!
Évente egy segítségkérést engedjetek meg...! (Úgy látom, hogy tavaly
januárban jártam nálatok legutóbb...)
Két határontúli anyakönyvi bejegyzést keresek, s mivel abban egyáltalán nem
vagyok járatos, szeretettel kérem azok segítségét, akik a bécsi és pozsonyi
anyakönyvek kutatásában otthonosabban mozognak...!
Keresem
1. ANDRASEK MÁRIA (római katolikus egyházi vagy polgári)
születési/keresztelési anyakönyvi bejegyzését, akiről csak annyit tudok,
hogy POZSONYban született 1909. 11. 09-én, anyja neve pedig Andrasek Mária
(vagyis az apa ismeretlen)... /Nem szeretnék telhetetlen lenni, de ha az
édesanya Andrasek Mária anyakönyvi bejegyzését is meg lehetne találni, az
egészen fantasztikus lenne...!/
2. HÓDOSI LŐRINC és HRUSKA vagy RUSKA MÁRIA (római katolikus egyházi vagy
polgári) házassági anyakönyvi bejegyzését, amiről csak annyit tudok, hogy
WIEN-ben történt 1917. 01. 27-én. Hódosi Lőrinc 1892. 07. 31-én született
Horvátzsidányban (szülei: Hódosi Mátyás és Gyűrű/s Terézia)...
Előre is nagyon köszönöm mindenkinek, ha tud segíteni!
És újra felajánlom, hogy én is szívesen utánanézek bármilyen adatnak a
szombathelyi Egyházmegyei Levéltárban, ahol dolgozom...
Szép vasárnapot kívánok!
Üdvözlettel:
Inzsöl Richárd atya
Vaskeresztes