[Csaladtortenet 2] Pozsony, Bécs

Zsanett Kun kunzsanett88 at gmail.com
2019. Már. 4., H, 22:00:05 CET

Kedves Richárd,

A Hódosi Lőrinc és Hruska Mária házassági anyakönyvi bejegyzését
megtaláltam, de eszerint 21-én házasodtak össze, nem 27-én.
http://data.matricula-online.eu/en/oesterreich/wien/16-neuottakring/02-19/?pg=15

Pozsonyi anyakönyvekben nem kutattam még, abban nem tudok segíteni.

Üdvözlettel,
Kun Zsanett

Richárd Inzsöl <inzsoel at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 3., V,
11:31):