[Csaladtortenet 2] merge-elés a FS-ön

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Már. 7., Cs, 17:37:09 CET

Nemhiába írja ki piros betűkkel, hogy az egyesítés komplikált folyamat...

A családtagok "elvesztése" akkor történik, ha nem kattintasz
mindegyiknél az "add"-re: még mind ott vannak valahol a fán, de nincs
rokoni kapcsolatuk az egyesített profillal, tehát onnan nem lehet őket
elérni.

A helytelen egyesítést vissza lehet csinálni: jobboldalt a Latest
Changes alatt kell a "Show All"-ra kattintani.
A változások felsorolásában zöld keretben vannak az egyesítések. A
zöld keretes rész alján van a folyamat kezdete (Merge Started), ahol
ott van a két név (Surviving Person, Deleted Person). A törölt névre
kattintva felhozza a "kártyáját"; ezen a névre jobb oldali egérgombbal
kattintva kinyitod új fülön a törölt profilt.
A profil oldalán fölül van a sötétszürke fejléces rész, hogy "Person
Deleted"; ennek a jobb alsó sarkában van, hogy "Restore Person". Erre
kell kattintani.

Juli
/\ /\
>*.*<