[Csaladtortenet 2] Family Tree Builder

Szilvágyi Gábor szilvagyi.g at t-online.hu
2019. Már. 8., P, 09:45:40 CET

Kedves Éva!

Hiba van a programban. Ez a jelenség akkor fordul elő, ha áprilisi eseményről van szó. Ekkor a program nem dátumot rögzít, hanem szöveget, amiben a hónap APR formátum helyett ápr lesz. Nekem az a megoldás vált be a Tiedhez hasonló esetben, hogy a születést ideiglenesen kitöröltem, az addigi adatokat exportáltam GED formátumban. Az exportált file-t megnyitottam, megkerestem a problémás dátumot, ami mondjuk így nézett ki:  DATE 1786. ápr. 14. és ezt átjavítom ilyen formátumra:  DATE  14 APR 1786

Elmentem a GED file-t. Ezután, ha az FTB-ben megnyitom az eredeti családfát, már jól van benne a halálozás, már elfogadja a bevitt születési dátumot.

Sajnos nem tudom ezt miért nem javították ki – reklamálásra sem – lehet, hogy azért, mert tudtommal a következő verzió, már csak on-line működött.

Üdv, gábor

Kutatott családok:

Szilvágyi, Székely (tordai, kolozsvári), Szalay (potyondi), Váradi (kolozsvári), Szente, Tanáts, Tompos (zsebeházi), Z(s)itkovszky(i), Sennyey(i), Asbóth, Antal, Horváth, Szilády(Szilágyi), Kováts, Tiborcz, Eöry, Saáry(Sári), Lampért, Fábry(i), Légrády(i), Koronkay, Csóy(i), Saly, Hollósy, Enessey, Chernel, Borza, Hosszútóthy, Alsókáldi Káldy

Honlap: http://szilvagyi.atwebpages.com

http://szilvagyi.uw.hu/szilvagyiak.html