[Csaladtortenet 2] Family Tree Builder

Nagy László nagyl at kreatormi.hu
2019. Már. 8., P, 09:56:56 CET

Gábor,

ezzel a problémával én régebben találkoztam, a jelen verzióban második
próbálkozásra (a rendszer által felülírt érték törlése, majd újra
megadása) már nincs probléma. Addig pedig egy kicsit egyszerűbben
lehetett a rendszert megerőszakolni: átváltottam angol nyelvre, megadtam
a dátumot, majd visszaállítottam a magyar nyelvet.

Üdv: Nagy László Máté