[Csaladtortenet 2] Új tagként három témában kérnék segítséget

László Lamper l.lamper955 at gmail.com
2019. Már. 11., H, 15:04:04 CET

Kedves Klubtársaim,

·         Lamper László, új tag vagyok a Családtörténet levelezőlistáján

·         köszönöm, ha a következő három témában segíteni tudtok nekem:

1.      családom adatai korábban feltöltöttem a "The Complete Genealogy
Reporter" software-be

a.      lehetséges-e a "The Complete Genealogy Reporter"-ből importálható
gedcom file-t az Ahnenblatt programba exportálni, azt hogyan fogadja el az
Ahnenblatt?

2.      írogatom össze egy táblázatba a számomra ismeretlen latin és más
nyelvű idegen szavakat

a.      van-e valakinek egy családfakutatáshoz saját maga összeállított
„kisokosa” idegen szavak értelmezéséhez, amit rendelkezésemre tud bocsátani

3.      foglalkozott-e valaki Lamper, Rajki Tóth, Fircsik, Szemenyei, Kafka
családnevekkel, azok kutatásával

Köszönöm munkátokat, válaszotokat, üdvözlettel Lamper Laci.