[Csaladtortenet 2] Új tagként három témában kérnék segítséget

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Már. 11., H, 18:59:14 CET

Kedves László!
Üdv a klubban :)
2a: Ajánlom a MACSE honlapját, rengeteg hasznos információ van rajta,
többek között a családfakutatásban gyakori szavakról is. Lásd a
Segédleteket, de az egész honlapot érdemes átböngészni:
http://www.macse.hu/society/segedletek.php
És ha ezen felül még be is lépsz MACSE-be, akkor a hatalmas adatbázishoz is
hozzáférhetsz (évi max 5000 Ft-ért).
Üdv,
Anna

László Lamper <l.lamper955 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 11.,