[Csaladtortenet 2] Rendeki Katalin * 1775

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2019. Már. 29., P, 17:55:52 CET

Kedves Levelezőtársak!

Kérem a segítségeteket! Keresem Rendeki Katalin keresztelési bejegyzését.

Ismert adatok:

Házasságkötése 1794 január 26. Kisbér, Komárom m. a
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-X5S1-P?i=400&cat=112652
oldal 6. sorában bejegyezve. A menyasszony megnevezése rovat szerint
Katalin
néhai Rendek János leánya
Gulyás István (Ászári lakos) unokája
18 éves katolikus hajadon
született Ászáron.

Katalin a továbbiakban férje lakóhelyén (Bakony-)Sárkányban élt.
8 gyermekük született. A gyermekek anyja neve egyöntetűen Rendeki Katalin.

Meghalt 1839 január 2.-án Bakonysárkányban. A
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-T59S-9?i=174&cat=257763
oldal 1839. évi első bejegyzése szerint
özvegy Sütő Katalin
született Rendeky,
67 éves Római Katolikus.

A születést kerestem a Family Search Indexben, külön átlapoztam a Kisbéri, Móri, Bodajki anyakönyveket
(persze, csak az FS-en), eddig nem találtam.

Egy térben közelit, és időben elfogadhatót ugyan az Index kidobott: Rendeky Katalin * 1772.03.11 Bodajk, Fejér m.
A születési hely eltérésén még túltenném magamat,
de ennek a Katalinnak
az apja nem János, hanem István,
az apja nem 1794 előtt halt meg, hanem 1803-ban,
az anyja családneve nem Gulyás, hanem Varga.
Túl sok az eltérés, ezért ezzel a lehetőséggel egyenlőre nem számolok.

Előre köszönök minden információt, helyreigazítást, érdeklődést. Ha a latint rosszul fordítottam jelezzétek!
Üdvözlettel        Márki László

---