[Csaladtortenet 2] Feleseg szuletesi helye

Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Már. 29., P, 21:28:17 CET

Dédanyám testvére Brachtl Julius Alexius Johannes. A mai napon szereztem
bizonyságot a házastársáról. Harmadik gyermekük Békési László Ferenc
József Vilmos (1898). Ez igazolja, amit a MÁV levéltárból kaptam
(köszönet nekik).
Sajnos azonban a MÁV nem tartotta nyilván a dolgozók anyja nevét. Ezért
van némi bizonytalanságom az azonosítás tekintetében. Annyi azonban
bizonyos, hogy Gyula feleségét Bezják Borbála Teréznek hívták. Na, itt
megakadtam. A gyermek születési anyakönyvi kivonatában az anya születési
helyét nem tudom kiolvasni.  Én így olvasom: Samborci, Belovár megye,
Horvátország. Igen ám, de Belovár megyében ilyen helységet nem találtam.
Tévednék? Félreolvastam?   Üdvözlettel  János