[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2019. Május. 2., Cs, 08:35:08 CEST

Kedves Gyuri!

Elnézést kérek, hogy írok, de mi értelme van az ilyen leveleknek?
Nincs tárgy és semmi előzmény sincs.
Gondolom volt ennek valami előzménye másik levélben, kerestél/kérdeztél
valamit.
Ha segítőknek akarod megköszönni, akkor írd meg nekik közvetlenül, ha pedig
mások előtt is ki akarod fejezni háládat és esetleg még tanulhatunk is
belőle, akkor néhány szóban írd le, hogy miről van szó.

Szerencsére ez egy nagy számú címlista. Gondolom jóval kevesebben vannak az
aktív levelezők, de az olvasók akkor maradnak meg, ha időnként hasznos
információkat találnak.

Elnézést kérek, ha nem értetek egyet velem.

Üdv, Gyurkó Tünde

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 1., Sze,
20:13):