[Csaladtortenet 2] Dózsa Pál Károly sakkozó Ausztráliában hunyt el.

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2019. Május. 2., Cs, 08:41:53 CEST

2014-ben fejeztem be az első e könyvemet a tábla melletti sakkbajnoki
döntőkről (férfi és nőiÖ) benne a résztvevők életrajzával.
5 év eltelt sokat tanultam a kutatásaimból, s most ennek alapján
felülvizsgálom. Dózsa Pál Károly is najnoki döntős volt, ifjúsági korában
nagy thetségnek számított, de nem lett "csak" magyar mester.
Életéről keveset tudtam és az kiderült nekem, hogy Ausztráliában tűnt fel
és ott hunyt el.
Ezért kerestem adatbázisokat Ausztráliában, az ancestry megerősítette az
értesőlésemet és megadta a szülők nevét, a halálozás pontos dátumát, helyét
s azt, hogy feleség ismeretlen.
Ezért szerettem volna többet tudni
Köszönöm a segítségeteket
4si Gyuri