[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / DNS vizsgálat hajból?

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2019. Május. 2., Cs, 11:38:01 CEST

Kedves Hunyady László,

pont reggel olvastam, hogy DNS-vizsgálatnak akarják alávetni Leonardo da
Vinci nemrég felbukkant hajfürtjét. Hogy miként lehetséges ez, azt nem
tudom, de mivel hallottam már rokonsági viszgálatról hajszálból, így úgy
gondolom, hogy ez lehetséges. De a választ DNS-szakértőkre bíznám:

https://24.hu/kultura/2019/04/30/kiallitjak-leonardo-da-vinci-hajfurtjet/

Üdvözlettel Erik

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj.
2., Cs, 11:27):