[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / arisztokraták

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2019. Május. 2., Cs, 12:11:08 CEST

Kedves András!

Köszönöm, hogy megküldted a halotti bejegyzést. Nagyapám (Trianon egyik
megszenvedője) nagy tisztelettel beszélt róla.

Mégiscsak ő volt az angolszász világban  "The Grand Old Man of Central
Europe", Nálunk "A legnagyobb élő magyar".

Megnéztem a googlemap-en nem látok emléktáblát a házon! Pedig kellene!!
Ha más a véleményed és gondolod, szívesen vitatkozok Veled, szeretek
Veled vitatkozni, ellentmondani! :-D

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/notrehistoire.ch/photos/2010/03/ec0ff331dbbea7c2_jpg_530x530_q85.jpghttps://s3-eu-west-1.amazonaws.com/notrehistoire.ch/photos/2009/11/f955e442bc3360ca_jpg_530x530_q85.jpg

La Résidence Hotel 1929-ben és ma

A La Résidence Hotelben Genfben a Route de Florissant 11 szám alatt
hunyt el. Tüdőgyulladást kapott, komába esett és 1933 február 7.-én
16:20 kor elhunyt.

„Ekkortól a hír bejárta a világsajtót és újságírók és diplomaták (pl.
Henderson népszövetségi elnök, Habsburg Ottó és Zita) óránként
érdeklődtek hogyléte felől. Magyarországon minden fővárosi templomban,
zsinagógában könyörgő istentiszteletet tartottak, hogy Apponyi nyerje
vissza újból egészségét. Február 6-án Apponyi felvette a halotti
szentségeket, és várta a halált. Fájdalmai ekkortól erősödtek, és órákra
eszméletét veszítette. Másnap, 7-én állapota tovább romlott, köhögési
rohamai voltak. Családja az ágyánál ült, de kommunikálni már nem tudtak.
Apponyi Albert a folyamatos injekciózás ellenére délután újabb kómába
esett, és 16 óra 20 perckor elhunyt” (forrás Széchenyi András: Apponyi
Albert halála és temetése)

üdvözlettel,

Hunyady László

2019.05.02. 10:24 keltezéssel, 'Hirschler András' via Magyar