[Csaladtortenet 2] FS indexálási hiba

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2019. Május. 4., Szo, 20:45:23 CEST

1 hete indexelésre adtam a fejem, amennyire időm engedi (nincs sok).
Eddig sem kritizáltam a feldolgozók munkáját a hibák ellenére - most 1 hét után pláne nem :)Már értem, hogy miért születnek elírások.Sikerült választanom Salgótarjánt ahol egy halom más vidékről érkező ember lakott. Hát kombinálva egy nem gyöngyírással + gyakorlatlan szemmel nem kis feladat ezzel küzdeni.Nem csodálom, hogy a magyar anyakönyvekben is mik születtek, születnek :)
Szóval éljen a mormon indexelés :)
Péter