[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2019. Május. 6., H, 17:46:45 CEST

Kedves Tamás, András, Balázs és Norbert!

Mindenkinek köszönöm a válaszokat.
Éppen azért kételkedtem, mert nem tudok róla, hogy lett volna a Medveczkyek
között gróf, pedig mint írtam elég régóta kutatom őket. Ahogy Balázs írta
az s/f volt a megtévesztő számomra. Nagyon "f"-nek néztem.
Még egyszer köszönöm a gyors válaszokat: Kovácsné Erzsi

Vértesi Tamás <vertesit at mail.kabelnet.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj. 6.,
H, 16:23):