[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2019. Május. 6., H, 18:55:19 CEST

Kedves Erzsi!

Ez teljesen egyértelmű, nem is lehet csak egyféleképpen olvasni:
nem Grofus, nem Grosus, hanem G'rosus azaz generosus (nemzetes)
- Az s/f az íráskép alapján nem is lehet kérdés!
Az f-et felül nem hurkolja, a csúcsból lefelé indul szinte önmagába vissza,
az egyik fajta s-t viszont mindenhol ugyanígy írja.
- Ha lefejtjük a sallangokat (pl. Catharina C-jét), az o betű felett ott a rövidítés jel
> mint egy fordított kis c, olyan aposztrof jel

Tehát, ahogy többen is írták: "Generosus Dominus", vagyis "nemzetes úr"

Üdv, Sanyi