[Csaladtortenet 2] 1920-as születés Szegeden

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Május. 7., K, 08:48:01 CEST

Kedves Lista!

Tud valaki segíteni nekem egy 1920-as Szegeden történt születéssel? A FS-ön
a nem látható anyakönyvek között is csak 1919-ig láthatóak sajnos :(

Eszerint 1920-ban született Silbermann Pál és Weisz Ilona gyereke, Imre.
https://library.hungaricana.hu/hu/view/CSOM_Tan_23a/?pg=195&layout=s

Eszerint 1920. szeptember 5-én született Silbermann Imre Szegeden.
https://yvng.yadvashem.org/nameDetails.html?language=en&itemId=7238478&ind=1

Az 1920-as anyakönyvekben sajnos már csak a szülők kora szerepel, más
adatok már nem, így a kérdésem csak annyi, hogy az anya, Weisz Ilona mennyi
idős volt akkor. Köszönöm előre.

Üdv,
Balázs