[Csaladtortenet 2] 1920-as születés Szegeden

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2019. Május. 7., K, 09:23:55 CEST

Kedves Balázs!

Néhány hónapja összeszedtem az FS-en direkt módon nem elérhető szegedi
anyakönyvek filmszámait.
Úgy látom, hogy a keresett dátum is szerepel a táblázatban. Csatoltan
küldöm a táblázatot.

Üdvözlettel: Diamant Tibor, Szeged

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj.
7., K, 8:48):