[Csaladtortenet 2] 1920-as születés Szegeden

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Május. 7., K, 09:57:18 CEST

Kedves Tibor és János!

Köszönöm szépen a gyors válaszaitokat!
Eszerint vagy téves a Hungaricana oldalán található információ, miszerint
Weisz Ilona volt Silbermann Imre anyja, vagy 1920-ban két Silbermann Imre
született, esetleg én értelmezem rosszul a leírtakat és valójában Weisz
Ilona a felesége volt? Ezeket a filmeket az FS-TOOLS-szal meg tudom nézni,
igaz?

Balázs

Tibor Diamant <tibor.diamant at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 7.,
K, 9:24):