[Csaladtortenet 2] FamilySearch-en belüli keresés

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2019. Május. 8., Sze, 15:35:14 CEST

Kedves Judit !
Ez eddig is létezett, de itt csak a polgári anyakönyvek találhatók, míg a katalógusban a felekezetiek is.
Azt is észrevettem, hogy a listán nincs rajta minden helység, míg a katalógusban olyan civil anyakönyveket is találtam, ami civil megyei listán nincs fenn. (és nincsenek DGS számok, amik a letöltésekhez feltétlenül szükségesek lennének)

Beszeda Laci