[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport indult

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Május. 31., P, 16:33:37 CEST

Kedves Listatagok !
Kénytelen vagyok nem ebben a témában írni itt.
Valami oknál fogva nem tudok különálló helyen itt üzenetet küldeni. Ez a
hibaüzenet jelenik meg:
 This is the mail system at host fmfwd01.freemail.hu.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
...stb.    Nem tudom, miért jelenik meg freemail-ra való utalás, soha nem
volt ilyen címem, a címzett (e fórum)
se ezt alkalmazza.
Amit küldök: felhívás Bp. Főv-i Levt. rendezvényére.
Jún. 7-8. (péntek-szombat) : III. Levéltári Piknik.
                Bp. Főv. Levéltár, Bp. XIII. Teve u. 5-7.
                http://www.bparchiv.hu/hirek/iii-leveltari-piknik
Ü.: P. Á.

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj.
31., P, 15:10):