[Csaladtortenet 2] Új Facebook csoport indult

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2019. Május. 31., P, 16:30:45 CEST

Kedves Ildikó és László!

Megnéztem az FB csoportot, de egy zárt csoportba csak akkor lépek be, ha
tudom, miről szól.
Itt pedig csak egy nagyon általános, leírás van:
"Ez a csoport a családfakutatás egyszerűsítéséről és egyben
kiterjesztéséről szól.
A klasszikus családfa építés mellett, a jelenleg művelt un.hagyományos
indexelési eljárás egy alternatívája lehet."

Lehet, hogy nagyon hasznos, de legalább a Levlistán valamivel
részletesebben kellett volna kifejteni, hogy miről szól.

Üdv: Kati

Balázs Karsai <karsaibalazs.1982 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj.
31., P, 15:10):