[Csaladtortenet 2] ÉRDEKES LINK - Trianoni menekültek adatbázisa az interneten

Babcsányi István babciani at gmail.com
2019. Május. 31., P, 22:06:53 CEST

Kedves János!

Köszönöm a választ. Rémlik, hogy a Mojsisovicsokról mintha már leveleztünk
volna valamikor, de lehet hogy mással.
Nekem ők nem őseim, de tudok róluk mint Márki-Zay felmenőkről, ahogy a
Haviárokról is (és a Zlinszkyek, meg a Nuszbek vonal, stb., stb.)
A programomban megnézve, nekem egyetlen Márki-Zay Annám van, de ő 2000-ben
született. Pedig elvileg hiánytalanul megvan mindenki, az utolsó pár évben
esetleg születetteket leszámítva.
Jáaszladányban a Zanák nem őseim, de mellékágon állandóan beléjük futok, a
Pomáziak viszont annál inkább.

Üdv

István