[Csaladtortenet 2] keresés a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltárban

Gruber Andrea gruber.andrea1 at gmail.com
2019. Nov. 4., H, 21:26:24 CET

Kedves Kutatótársak!

Akinek van előfizetése a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltárához, megtenné,
hogy megnézi nekem a Hajós település római katolikus anyakönyveiben, az
1814.02.23-i születést? Elvileg Carolina Perndl-nek kellene lennie, de az
FS-en lévő anyakönyvben Eleonóra Perndl-ként van anyakönyvezve. Vajon
névelírás történhetett, vagy  csak lehagyták a Carolinát? Szülei neve:
József Perndl és Matild Ginál.
Ha megvan, kérném, hogy mentsétek le és küldjétek át nekem.

Köszönettel:
Gruber Andrea