[Csaladtortenet 2] Seicher

dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Nov. 5., K, 10:07:28 CET

Sok gyár és intézmény épített lakótelepet, vagy munkásszállót a
dolgozóinak. Néhány évig én is hasonló körülmények között éltem. A
juttatásnak része volt egyéb is, például szén és villanyáram.
A gyár és a laktelep között egy kerítés volt, amelynek kapuján
mindenféle ellenőrzés nélkül át lehetett járni. Ennek csak annyi
funkciója volt, hogy a gyerekek ne tévedjenek veszélyes helyre.
No, hát magam is úgy ugrottam ki a vasúti kocsi kerekei közül, amikor
meghallottam a tolatómozdony közeledését. Még időben...
Üdv, János

--
Családfakutatás, linux. Keresett családok: Zana, Mauther, Ungvári
(Unghváry), Mojsisovics, Bach, Békési (Brachtl)