[Csaladtortenet 2] keresés a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltárban

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2019. Nov. 5., K, 15:45:07 CET

Kedves Katalin, Andrea és Érdeklődők !
Kb. 1-2 éve itt, vagy a MACSE levelezésen hírül adták, hogy a Kalocsai
Főegyhm-i Levt. digitalizálta a
területén lévő egyh-i anyakönyveit (lehet, hogy csak egy részét),
köztük a mai Szerbiában lévő anyakönyveket.
MACSE honlapon nem találtam erről, de a Kalocsai Főegyhm-i Levt.
honlapján megtalálható ezek jegyzéke is, máshol
e fizetős kutatás díjszabása.  https://archivum.asztrik.hu/?q=content/4549

https://archivum.asztrik.hu/?q=oldal/a-szolgaltatasok-dijai
Rövid áttekintő tábl.:
https://archivum.asztrik.hu/?q=oldal/feldolgozottsag-attekinto-tablazat
Ennél részletesebb excell táblázat is előjön itteni első hivatkozásom
megfelelő helyére katt.,azonban a lap
cikk végén a fekete leves: A szolgáltatás működése technikai okokból,
bizonytalan ideig szünetel, részletek a kapcsolódó híradásban
olvashatók.
Erre katt.: https://archivum.asztrik.hu/?q=content/4870
Iehát tavaly nov 21. óta szünetel, nem látni híradást arról, hogy
újraindult volna.
Ü.: Á.

Katalin Littomericzkyné <littkati at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.
nov. 4., H, 21:48):