[Csaladtortenet 2] keresés a Kalocsai Főegyházmegyei Levéltárban

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Nov. 5., K, 16:05:59 CET

Ákos írta:
> https://archivum.asztrik.hu/?q=content/4870
> cikk végén a fekete leves: A szolgáltatás működése technikai okokból,
> bizonytalan ideig szünetel [...]
> nem látni híradást arról, hogy újraindult volna.

A kalocsai e-kutatás nem szünetel: levelező-ismerősöm épp tegnap
újította fel egy évre az előfizetését, és már több oldalnyi szabadkai
névmutatót átböngészett. (A kalocsai anyag 1895 előtti része többnyire
ingyenesen is hozzáférhető a FamilySearch-ön, de a szabadkai házassági
és halotti névmutatókat eddig még nem találtam ott.)

Juli
/\ /\