[Csaladtortenet 2] Arcanum segítség

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2019. Nov. 6., Sze, 11:12:03 CET

Kedves Gabi!

Köszönöm a segítségét! :)
Közben megtaláltam a házassági bejegyzésüket! Szerencsére van index az
anyakönyvekhez!
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-P7FS-J?i=231&cat=229487

Az érdekesség, hogy a házasság 1844.07.28-n volt, Sándor születése
(1843.06.07.) után! Valószínűleg volt egy korábbi esküvő, mert törvényes a
gyermek.

A feleség nagybecskereki (1823 körül született), mai Szerbia. Sajnos a
nagybecskereki rk. születések csak 1815-ig vannak! Így nem igazán tudtam
ellenőrizni.

De ebből az jön le, hogy ősöm ebből a térségből származik, mert Lajosfalva,
Nagybecskerek, Perlasz egymás közelében van!

A Nagybecskereki Egyházmegyénél megpróbálok érdeklődni. Sajnos online nem
lehet kutatni.

Köszönettel,
Balogh Lajos

Lengyel, Jánosné <kompolthy47 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 6.,