[Csaladtortenet 2] Arcanum segítség

Lajos Balogh lajos.77.balogh at gmail.com
2019. Nov. 6., Sze, 11:33:54 CET

Kedves Zsuzsanna!

https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=77227&query=%2Bplace%3A%22Hungary%2C%20Toront%C3%A1l%2C%20Nagybecskerek%22&subjectsOpen=413549-50,1464365-50

Ez a FS két találata Nagybecskerekre.
Online kutatható anyakönyvekben eddig még nem találtam, majd most kezdem el
átnézni, hátha találok valamilyen kiindulási pontot.
 Van egy családkönyv is Nagybecskerekről 1753-1945. Sajnos ez online nem
nézhető meg :(
Familienbuch der katholischen Pfarrgemeinde der Stadt Groß Betschkerek
sowie ihrer Filialen : 1753-1945

Pedig ebből választ kaphatnák!

Üdvözlettel,
Lajos