[Csaladtortenet 2] megjegyzés rovat (latin) fordításához segítség kérése

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Nov. 7., Cs, 16:33:50 CET

Kedves Éva! ha nem ismered célszerű az adott területen való keresgéléshez
megismerni:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1sIrqsDfSczHFE_E7IbAur8NK9Vazfe9OT-IR
HzRZ2PU/edit?fbclid=IwAR3gCGwM2KQ8w2nBpFyBwQU6Dkb2l-Gv9bfqovSW-2MnGmD0T7EIXb
cKkKw#gid=0 azonkívül az itteni helységnevek között a C kezdetű helységeknél