[Csaladtortenet 2] Arcanum kérdés

Szűcs László Szucs.Laszlo at posta.hu
2019. Nov. 8., P, 07:21:35 CET

Kedves Zoltán!
Köszönöm a segítséget, utána járunk.

Üdvözlettel
Szűcs László
From: Zoltán Bánfi <zobanfi at gmail.com>
Sent: Thursday, November 7, 2019 6:53 PM
To: csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu>; Szűcs László <Szucs.Laszlo at posta.hu>
Subject: Fwd: [Csaladtortenet 2] Arcanum kérdés

Tisztelt Szűcs László!

Mint volt egyetemista (történész és nemzetközi kapcsolat elemző) azt ajánlom, hogy kérjenek az egyetemtől (rendszergazdától) email fiókot vagy VPN-es hozzáférést. Én is ehhez folyamodtam még annak idején - az ELTE-n, illetve a Pázmányon - és ezeket a lehetőségeket még most is használom a tanulmányaim után. Ebből adódóan nem kell előfizetni a felhasználónak, ha az egyetemnek van előfizetése az adott adatbázishoz.

Remélem tudtam segíteni, ha bármi kérdés felmerülne, írjon nyugodtan.

Tisztelettel: Bánfi Zoltán
Ez az elektronikus levél bizalmas és/vagy jogilag védett információkat tartalmazhat, és kizárólag a címzettnek szól. Amennyiben ezt a levelet sérülten kapta meg vagy nem Ön annak valós címzettje kérjük, haladéktalanul tájékoztassa erről a feladót, és a levelet törölje rendszeréből. Az elektronikus levél engedély nélküli másolása, sokszorosítása, terjesztése, módosítása és nyilvánosságra hozatala szigorúan tiltott. Az elektronikus úton történő levelezés elsősorban információs célokat szolgál. A Magyar Posta Zrt. nem tesz és nem fogad el hivatalos kötelezettségvállalásokat kizárólag elektronikus levél útján, hacsak erről ellentétes tartalmú megállapodás nem született a felek között. Az elektronikus levél tartalma nem feltétlenül tükrözi a Magyar Posta Zrt. hivatalos álláspontját adott ügyben.

Nyomtatás előtt gondoljon a környezetére! Think of the environment before printing!