[Csaladtortenet 2] Fwd: Segítséget kérek Ausztráliai kutatáshoz?

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2019. Nov. 8., P, 08:48:58 CET

Forwarded Conversation
Subject: Segítséget kérek Ausztráliai kutatáshoz?
------------------------

Feladó: István Nyitrai <nyitraid at gmail.com>
Date: 2019. okt. 9., Sze, 15:02
To: Csaladtortenet Levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

Kedves kutatótársaim!

A Magyar Vöröskereszt segítségével most tudtam meg, hogy egy 1945-ben
eltűnt rokonom, valamikor 1950-ben Németországból Olaszországon át
Ausztráliába ment. A további sorsa ismeretlen. Most szeretném kikutatni, de
nem ismerem a lehetőségeket.
Tisztelettel kérem azon kutatótársaim segítségét, akik ismerik a
lehetőségeket.  A legideálisabb az lenne persze, ha köztünk lenne
Ausztráliában élő kutató,  aki vállalná a segítést.

Köszönettel: Nyitrai István

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#m_-2129261526264176154_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Kedves Kutatótársaim!

A témához ismét segítségeteket kérem.Ugyan  Kóródi Judit kutatótársunk
segítségével az Ausztráliával kapcsolatos információkat megismerhettem,
amit ez úton is köszönöm Juditnak! . Megismertem, de annak a végkifejlete
az, hogy rokonom 1952 október 28.-.án  visszatért Németországba. Sajnos a
Német Vöröskereszt azt az információt adta, hogy Nekik nincs a rokonommal
kapcsolatban információjuk. Igen örülnék, ha volna ötletetek, hogy
Németországban hogyan lehetne  egy ott élt személyre vonatkozó
információkat gyűjteni, esetleg a kutatáshoz tudna e Valaki segítséget
adni, mert természetese németül nem tudok.
Köszönettel várom ötleteiteket, jelentkezéseteket: Nyitrai István

Kedves István!
Próbálkozz a következő tagoknál:
Szota Joe (magyarul)
joeszota kukac hotkey.net.au <http://www.macse.hu/4admin/message.aspx?n=184>

Rowland Catherine (angolul, hivatalosan is kutat, nagyon segítőkész)
kika3au kukac gmail.com <http://www.macse.hu/4admin/message.aspx?n=420>

Üdv. Judit

István Nyitrai <nyitraid at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 9., Sze,
15:02):

> [...]
> lehetőségeket.  A legideálisabb az lenne persze, ha köztünk lenne
> Ausztráliában élő kutató,  aki vállalná a segítést.

Kutatott neveim: Gelei, Magdó, Máthé, Lehotszky, Linder, Harsányi (Debrecen
és környéke), Baumgartner Erdély?
Segítség családfakutatóknak:http://www.macse.org/society/kezdolap.php
<http://csaladfakutato.uw.hu/index.php>

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>