[Csaladtortenet 2] Fwd: Segítséget kérek Ausztráliai kutatáshoz?

István Nyitrai nyitraid at gmail.com
2019. Nov. 8., P, 09:00:26 CET

Bocsánat, hogy nem figyeltem.. Javítok, gyomlálok. Megpróbálom csak a
fontos részeket küldeni.
Istvánladó: István Nyitrai <nyitraid at gmail.com>
Date: 2019. okt. 9., Sze, 15:02
To: Csaladtortenet Levlista <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

Kedves kutatótársaim!

A Magyar Vöröskereszt segítségével most tudtam meg, hogy egy 1945-ben
eltűnt rokonom, valamikor 1950-ben Németországból Olaszországon át
Ausztráliába ment. A további sorsa ismeretlen. Most szeretném kikutatni, de
nem ismerem a lehetőségeket.
Tisztelettel kérem azon kutatótársaim segítségét, akik ismerik a
lehetőségeket.  A legideálisabb az lenne persze, ha köztünk lenne
Ausztráliában élő kutató,  aki vállalná a segítést.

Köszönettel: Nyitrai István

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#m_-2108994851532994959_m_-2129261526264176154_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

Kedves Kutatótársaim!

A témához ismét segítségeteket kérem.Ugyan  Kóródi Judit kutatótársunk
segítségével az Ausztráliával kapcsolatos információkat megismerhettem,
amit ez úton is köszönöm Juditnak! . Megismertem, de annak a végkifejlete
az, hogy rokonom 1952 október 28.-.án  visszatért Németországba. Sajnos a
Német Vöröskereszt azt az információt adta, hogy Nekik nincs a rokonommal
kapcsolatban információjuk. Igen örülnék, ha volna ötletetek, hogy
Németországban hogyan lehetne  egy ott élt személyre vonatkozó
információkat gyűjteni, esetleg a kutatáshoz tudna e Valaki segítséget
adni, mert természetese németül nem tudok.
Köszönettel várom ötleteiteket, jelentkezéseteket: Nyitrai István