[Csaladtortenet 2] Régi fehérvári temetők

Judit Pákozdy pj.kapcsolat at gmail.com
2019. Nov. 18., H, 08:34:02 CET

Kedves Listatagok,

A lenti válasz most érkezett a régi fehérvári temetőkre, megosztom a listán.

Szeretném egyúttal a Székesfehérvári Egyházmegyei Levéltárat jelölni az év kutatóhelye szavazáson.
Már többször dolgoztam Mózessy Gergely intézmény vezetővel, csakis dicsérni tudom őt.
http://www.szfvar.katolikus.hu/gyujtemenyek/leveltar/leveltar-ismerteto

Segít valaki, hogy tudom jelölni őket a szavazásra?
Emlékeim szerint november vége volt a határidő.
A MACSE honlapra bejelentkezve nem találtam a lehetőséget…

Derűs napokat,
Pákozdy Judit