[Csaladtortenet 2] Régi fehérvári temetők

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2019. Nov. 18., H, 15:45:46 CET

A díjra szavazni *2019 november 1. és december 31. *között lehet a tagszám
feltüntetésével, kategóriánként egy kutatóhelyre és kategóriánként csak egy
alkalommal. A szavazat később nem változtatható.

Szavazni az alábbi felületen lehet:

*http://www.macse.hu/voteoffer/belepes.php
<http://www.macse.hu/voteoffer/belepes.php>*

Judit Pákozdy <pj.kapcsolat at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 18.,