[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20928] Anyakönyvek titkosítási időszaka

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Nov. 19., K, 19:43:32 CET

Mint Papes Zsuzsa is már írta: ha az FS az új adatvédelmi szabályhoz
igazodna, akkor születések egyáltalán nem volnának, házasságok csak
ritkán, és a halottikból is hiányozna bármi, ahol utólag beírtak
valami hivatkozást.

Ha az FS-en csak (mondjuk) 1960-ig vannak a halottik, az azt jelenti,
hogy a filmezéskor odáig voltak jelen az anyakönyvek a levéltárban. A
többi talán elkallódott, vagy a kocsiban maradt véletlenül, vagy
valaki elfelejtette, hogy a túloldalon is van polc.

/\ /\
>*.*<

Borsos József és Józsefné <borsos at corex.bg> ezt írta (időpont: 2019.
nov. 19., K, 13:17):