[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20928] Anyakönyvek titkosítási időszaka

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Nov. 19., K, 20:46:30 CET

Kedves Klára! és Mindenki!

Én is csak köszönetet érzek,amiért otthonról ennyi adathoz ,ingyen  hozzá
lehet jutni. Több helyen
felmerült a képek letöltésének problémája,(én nem találkoztam még vele).
Próbálkozások
után arra jutottam,hogy ha valaki a "catalogon" keresztül kezd el keresni (
én mindig ),akkor simán le lehet tölteni,ugy mint eddig.

Zsuzsa

Klára Majoros <majorosklara at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 19.,
K, 20:34):