[Csaladtortenet 2] Bacsordas osszeirasi adatok

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2019. Nov. 26., K, 08:40:47 CET

Kedves Nándor!
Bácsordas településnek megjelent a települési családkönyve, ha még nem
ismered, érdemes megpróbálni.

https://macse.hu/society/csaladkonyvlist.php?ud=B%C3%A1csordas

Egyébként úgy rémlik nekem, mintha a gakovói haláltábor történetét helyi
történészek kutatták, és erről a mostanában barátságosnak kommunikált
szerb-magyar kapcsolatok jegyében a közelmúltban (pár éven belül) hírt is
adtak volna. Talán kiadvány jelent meg, és emlékművet állítottak helyben,
valami ilyesmi rémlik. Talán a listán emlékeznek erre jobban mások!

üdv:
gy.

Almo Megille <indianwig10 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. nov. 26., K,
7:35):