[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2019. Okt. 1., K, 16:53:42 CEST

Kedves János,

a vőlegény foglalkozása és családi állapota németül szerepel. Talán a
szülőhely is?

Keress a környező oldalakon "E"-t, mondjuk Erzsébetet. Abból kiderülhet,
hogy a szülőhely kezdődet-e e-vel, vagy sem?

A lakhelyben 2 r-t látok, nézd meg Sándorházát! A lakhely utolsó betűje
nem g, mintának ott a "ledig".

Persze tévedhetek is. :)

Üdv

Tamás