[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Okt. 1., K, 17:21:55 CEST

Olvashatóbb képfelbontás érdekében:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS87-M9S1-7?i=75
(Izraelita Hitközseg, Mindszent (Csongrád))

Knopp János kérdezte:
> 1.D.Rex születési helye.
> Ebben az időben a család nagyobb részt csonoplyai illetőségű volt. (...)
> 2. Lakhelye rovatban valami felismerhetetlen helységnév.

D. Rex, Handelsman, ledig Csinopl
Vaterlos
Sándorház No. 2

Sándorház (ma Nemessándorháza) Zala megyében van. Nem tartom
valószinűnek, hogy egy ottani lakos a Csongrád megyei Mindszenten
házasult volna. Csongrádban van Sándorfalva, talán azt írták félre?

A "Csinopl"-ről el tudom képzelni, hogy Csonoplya akart lenni. A
helységnévtárakban mindenesetre nem találok semmi hasonlóbbat.

Juli
/\ /\