[Csaladtortenet 2] Magyar / Angol

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Okt. 3., Cs, 08:15:33 CEST

III. számú folytatás: a Polgármesteri Hivatal épületét, a Városházát felújítják Kecskeméten. Még fizikai megközelítése is csak körvonal látványt nyújt, belépni tilos.  Úgy hogy az internet elérhetőségek maradhatnak. Szabadka, polgári anyagából az I. kerülethez tartozik Kelebiai  nyilvántartás. az anyag nehezen áttekinthető, de van!  Üdv.: Páli Pista