[Csaladtortenet 2] Paulina Mogyorossy

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Okt. 5., Szo, 11:55:58 CEST

Ez már téma volt egyszer, és nincs egyértelmű megoldása. Életkorát
tekintve ekkor lehetett első áldozó. De a levelezőtársak inkább arra
gondoltak, hogy költözködés (másik plébániához csatolást) jegyeztek be.
Születése és házassága egyaránt Gyulán volt. Úgy emlékszem, volt a
városnak egy német és egy magyar része is, talán ez változott meg.
Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása