[Csaladtortenet 2] első világháborús elesett halotti anyakönyve

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Okt. 10., Cs, 09:13:21 CEST

Kedves Zoli!

Mivel nincs a lakhelyén, ahogy Éva írta, nincs a közeli kórházban, egyre
gyanúsabb nekem, hogy még nem lett a lakcíme átjelentve és ezért
Kiskunfélegyházán kell keresnem a halotti bejegyzését. Úgy vettem észre,
hogy a család valamikor az 1900-as évek végén, vagy az 1910-as évek elején
költözött át Tiszaalpárra. Lehetséges akkor, hogy még nem jelentették át és
ezért oda küldték az értesítést. Kérdés, hogy mikor jegyezték be oda :)
Egyszer remélem megtalálom.

Köszönöm mindenkinek a segítséget!

Balázs

Benke Zoltán <benkez at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. okt. 10., Cs,