[Csaladtortenet 2] Keresem

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Okt. 14., H, 17:56:09 CEST

Keresem Salacz Ferenc és Mojsisovics Vilhelmina Albertina házassági
adatait. Gyermekeik 1872-ben (Ferenc József Sámuel) és 1880-ban (Elemér
István Ferenc) születtek Szarvason.
Salacz Ferenc a Szabadságharcban hadnagyságig vitte, majd főszolgabíró
lett Szarvason. Élt 1828-1906. Van róla egy bejegyzés a radixindexen, de
nem vagyok tag, így nem tudom elolvasni. Hátha valakinek van
hozzáférése... Előre is köszönöm.  Üdvözlettel János
http://www.radixindex.com/csaladtortenet/nevmutato/salacz

U.I. Valahol az Interneten fenn van egy házassági adat 1880 évvel, de ez
képtelenség, hiszen mindkét gyermek törvényesként van bejegyezve.
https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:X6GN-CX9
A szarvasi evangélikus és katolikus házasságokat végignéztem, ott nem
találtam őket (Vilma 16 éves kora és a gyermek születése közötti
időszakot néztem).

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása