[Csaladtortenet 2] Sámuel Jóvér

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2019. Okt. 14., H, 15:38:20 CEST

Kedves Mindenki!

Debrecen református anyakönyvének a sajátossága, hogy beírták az utcát
ahol laktak, és hogy kinek a házában.
Varga utcán
Jóvér Sámuel vette
Várad utcán
esküdt Fényes Istvánné házánál lakó
Juhász Istvánné hajadon lányát Katát.

u = utca
v = vette
esküdt  = képviselő a hivatalban
hzl = házánál lakó
hl = hajadon leányát

Mivel nem Juhász István hajadon lánya van beírva, hanem Istvánné,
valószínűleg Juhász István már nem élt a lánya házasságakor.

Üdv, Zsolt!

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt.
14., H, 15:30):