[Csaladtortenet 2] Gilicze question again

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2019. Okt. 16., Sze, 22:48:53 CEST

Kedves Kutatók!

Próbálom találni déd nagyapa Gilicze Dániel approx szül 1882 vagy 1883. Esetleg élt Felső Kelebian mikor született. Kerestem Szabadka e-levéltár Sz Teréz. Kaptam segítséget innen a fórum egy kedves “person” meg hogy regisztrációt csináljak Kalocsai e-levéltár. Talált egy utó oda írás 1882 15 július Gilicze Dániel (esetleg Dávid). Anyuakönyv szám 853. Néztük Kalocsai adatokban és ott ezen a dátum évvel az anyuakönyv szám írja Dániel de az apja Vincze Joannes. Írja Tompa születés hely, de inkább Felső Kelebia kellene, de nem tudom az ugyan az?

Nem tudom ezt hogy értsem? Próbálok kapcsolat a Szabadka levéltár hátha értik ott? Esetleg lehet kutatni a Gilicze Julianna-vonal, az testvér a Dánielnek (kereszt mama a nagyapanak).

Ide teszek képek e-mailbe. Elsőbb képek déd nagyapa esetleg, de nem bisztos.

Asztan a nagyapám ami bisztos szül 1917. Valamit ír ott amit nem értek a végén.

Kedves üdvözlet és köszönöm ha valaki esetleg érti. Ez a kutakodás a család minden új nekem, nem ismerem nagyon jól...

// Zsuzsanna