[Csaladtortenet 2] Gilicze question again

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Okt. 16., Sze, 23:43:10 CEST

> Talált egy utó oda írás 1882 15 július Gilicze Dániel (esetleg Dávid). Anyakönyv szám 853. Néztük Kalocsai adatokban és ott ezen a dátum évvel az anyakönyv szám írja Dániel de az apja Vincze Joannes.

A névmutatóról túl kicsi a csatolt kép, hogy akármi biztosat lehessen
róla mondani, de valamilyen hiba lehet valahol, mert az anyakönyvi
bejegyzés egészen biztos, hogy _Vincze_ Dániel Istvánról szól.
Indexelve a FamilySearch-ön:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:X8R7-WM9
Az FS keresője nem ad ki Gilicze Dánielt Szabadkán vagy környékén.
Mostanában elég megbízhatatlan a keresője, tehát nem tudom, hogy
tényleg nincs, vagy csak nem talál.

> Írja Tompa születés hely, de inkább Felső Kelebia kellene, de nem tudom az ugyan az?

Az 1913-as helységnévtár a következő külterületi lakott helyeket
sorolja Szabadkánál: Alsócsikeria, Bajai szőllők, Buczkai szőllők,
Felsőcsikeria, Györgyén, Halasi szőllők, Kelebia, Kisvörösegyháza,
Ludas, Majsai szőllők, Nagyfény, Napkeleti ugar, Napnyugati ugar,
Palicsfürdő, Radonovácz, Sebesics, Szegedi szőllők, Tavankút, Tompa,
Vámtelek, Verusics, Vörösegyháza, és Zobnatica.
Tehát Tompa és Kelebia nem ugyanaz, de nincsenek messze egymástól.

> Asztan a nagyapám ami bisztos szül 1917. Valamit ír ott amit nem értek a végén.

A megjegyzés szerb-horvátul van, amivel sajnos nem tudok segíteni.

(Szivesen leírom mindezt angolul is, ha kell.)

Juli
/\ /\